1-بعد از تکمیل فرم های شناسنامه مدارس دولتی توسط پیمانکار در زمان تحویل موقت پروژه باید به تایید چه کسانی برسد؟ باید ناظر پروژه و همچنین مسئول خدمات آموزش و پرورش منطقه ای که مدرسه در آن منطقه ساخته شده فرم های شناسنامه را تایید و امضا کنند
2-جهت صدور کد فضای جدید مدارس غیردولتی چه کار باید کرد؟ در قسمت فرم های مورد نیاز در همین صفحه فرم های شناسنامه دریافت و پس از تکمیل این فرم ها با به همراه داشتن نقشه های مدارس ، عکس از نمای مدارس ، کد پستی مدرسه و سند مالکیت یا اجاره نامه ساختمان مدرسه به مسئول شناسنامه مدارس جهت صدور کد فضا مراجعه نمایید و همچنین می توانید جهت صدور کد فضا به همراه آپلود مدارک مورد نیاز در سامانه میز خدمت الکترونیکی این اداره کل درخواست نمایید سپس کد فضا مدرسه خود را از طریق همین سامانه توسط کد رهگیری که در هنگام ثبت درخواست دریافت کرده اید ،می توانید دریافت کنید
3-بعد استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس توسط پیمانکار در زمان تحویل موقت، پیمانکار چه اقدامی باید انجام دهد؟ باید درخواست استاندارد سازی کردن مدرسه خود را به مسئول شناسنامه فنی تحویل دهد یا از طریق سامانه میز خدمت الکترونیکی ارسال کند و بعد از ثبت سیستم گرمایشی مدرسه در سامانه شناسنامه مدارس ، تحویل موقت مدرسه تایید می گردد